אמצעי בטיחות שעליך לנקוט במהלך חיתוך בטון

אמצעי בטיחות שעליך לנקוט במהלך חיתוך בטון

חיתוך בטון מלווה באתגרי בטיחות רבים. חשוב שעובדים (או חובבי 'עשה זאת בעצמך') יעקבו אחר אמצעי הבטיחות המתאימים, כדי להבטיח שהם והאנשים שסביבם יהיו מוגנים במהלך העבודה.

אם אתם מחפשים מומחים לחיתוך בטון – קראו כאן הכל על שירות חיתוך בטון

דע היכן לחתוך

אחד האתגרים הגדולים בפניהם ניצבים אנשים שחותכים בטון הוא לדעת היכן לחתוך. ייתכן שתוכניות הבניין בו עובדים לא יהיו מדויקות לחלוטין, או שעבודה אחרת כבר נעשתה בבניין מאז שנבנה. חיתוך בקו חשמל יכול לגרום לפריצת שריפה או, לא עלינו, לשוק חשמלי. מסיבה זו, חשוב ביותר לכבות את כל החשמל במקום בו מתבצעות העבודות.

שימוש בכלים המתאימים לעבודה

שיקול חשוב נוסף הוא שימוש בכלים המתאימים לעבודה. זה יכול להיות מפתה לקצץ בעלויות ולהשתמש בכלים שכבר עומדים לרשותך. יחד עם זאת, שימוש במסור הלא נכון יכול להפוך את העבודה לקשה יותר במקרה הטוב, ואף להוביל לפציעות חמורות במקרים מסויימים.

לחתוך בבטחה

ככלל, עליך לחתוך רק לחצי מהעומק של הבטון שעליו אתה עובד, ותמיד יש לחתוך בקו ישר. השתמש בצינור כדי לספק זרם יציב וקבוע של מים למסור, זאת כדי לשמור על להב המסור קריר וכדי לצמצם חיכוך, וגם כדי למנוע מכמה שיותר אבק להתפזר בחלל.

בעת הפעלת המסור הרחק אותו מהקרקע, ותן למנוע להתחמם בחצי מצערת לפני שאתה מגביר אותו למצערת מלאה בשביל השימוש.

עליך תמיד לבדוק את המכונה לפני שאתה מתחיל לנסר. אם אתה מזהה בעיות, אל תבצע חיתוך.

אם אתה נתקל בבעיות תוך כדי העבודה, הפסק מיד וסמן את המכונה. בדרך זו, אחרים ידעו שיש בעיה עם המכונה ושאין עליהם להשתמש בה עד שהיא נבדקה ו/או תוקנה.

מיותר לציין שעליך תמיד לוודא שאתה לובש ציוד בטיחות בעת העבודה באזור בנייה. פירוש הדבר נעלי עבודה עם פלדה באזור הבוהן, אטמי אוזניים, משקפי מגן מפלדה וכן מסכה למניעת שאיפת אבק. אם אתה חובב 'עשה זאת בעצמך', קנה לעצמך ציוד מיגון אישי באיכות גבוהה. אם אתה מנהל אתר עבודה ספק לעובדיך את כל הציוד הבטיחותי הנדרש, או הצע להם הנחה משמעותית בציוד המיגון האישי שעליהם לרכוש.

עבודה ללא הסחות דעת

אחד האתגרים הגדולים ביותר שאנשים מתמודדים עמם כשהם עובדים באתר בנייה הוא הסחות דעת. כשאתה עובד עם ציוד כבד אתה לא יכול להרשות לעצמך להיות מוסח. שים את הסלולרי שלך על מצב שקט והרחק אותו מהמרחב בו אתה עובד. שים שלטים כדי לציין שאתה עובד וכדי לבקש מאנשים להתרחק מהמקום.
אל תעבוד כשאתה עייף או כשדעתך מוסחת, זה יעזור להפחית את הסיכון לתאונות. אם אתה צריך להסיר סלעים גדולים או שטחי בטון בשביל יצירת סביבת עבודה אופטימלית, הצוות שלנו באפיק ניסור וקידוח בטון כאן כדי לעזור בכך.

הרבה אנשים לא מכבדים את נושא הבריאות והבטיחות, כי הם חשים שמדובר במכשול שעומד בדרכם. אך התקנות קיימות מסיבה טובה והן מבוססות על שנים רבות ואף עשורים של ניסיון באתרי בנייה. עקוב אחר שיטות העבודה הטובות ביותר כך שאתה ועובדיך תרגישו בטוחים ומוגנים ותהיו יותר פרודוקטיביים. חיתוך בטון הוא משימה לא קטנה וחשוב שיתייחסו אליה בצורה מתוכננת ושיטתית. ובטיחות בצד, אם אתה טועה בעת חיתוך בטון יהיה קשה מאוד להחזיר את המצב לקדמותו!

אם אתם מחפשים חיים קלים, ועבודה מדוייקת להפליא צרו אתנו קשר ונשמח לתת לכם הצעה שיהיה לכם קשה לסרב לה.

מאמרים נוספים בנושא
עד איזה שעה מותר לקדוח
עד איזה שעה מותר לקדוח?

כאשר מתכננים שיפוצים בבית או במשרד, חשוב מאוד להכיר היטב את התקנות הקיימות בנוגע לרעש שהם יוצרים. מאחר ועבודת הקידוח היא בין הפעולות הרועשות ביותר

קרא עוד »
ניסור בטון מזוין במחיר הזול ביותר בהתחייבות
ניסור בטון מזוין

מעוניינים בשירות מקצועי של ניסור בטון מזוין? חייגו אלינו למספר 077-2313-009 לקבלת הצעת מחיר מנצחת! הבטון הוא החומר הכי חזק שיש לנו כיום בתחום הבניה

קרא עוד »

באים עד אליכם להצעת מחיר מדויקת
בחינם וללא התחייבות! קבענו?

השאירו פרטים או חייגו אלינו למספר 077-2313-009