קידוחי קיר בטון לקראת עבודות אינסטלציה

קידוחי קיר בטון לקראת עבודות אינסטלציה

עבודות אינסטלציה יכולות להופיע עם במהלך השיפוצים או לאחר זיהוי נזילה בצנרת. גם כאשר מדובר על התקנת צנרת חדשה או תיקונה יש צורך להגיע אל הצנרת עצמה ולעבור בין קירות הבטון בבית שלכם. העבודה הסטנדרטית שתקרה בדרך כלל היא לחתוך את הבטון כדי שנוכל להתקין את הצינור, המטרה היא לשמור על משטח נקי והתקנה נוחה כדי להבטיח שלא תהיינה חסימות כלשהן.

קידוחי קיר בטון לקראת עבודות אינסטלציה – מה מיוחד בבטון?

תחילה חשוב להבין למה אנחנו רוצים להשתמש בבטון מלכתחילה. בטון הוא חומר נכון לכל בית, הוא מבודד חום וקור, מבודד רעשים ונחשב לאבני היסוד של הבניה. בכל הנוגע לצנרת הבית, אנחנו רוצים שהצנרת תהיה מוקפת בבטון כדי לשמור עליה ככל הניתן מפני מזיקים, שורשים, נזילות ועוד. כאשר אינסטלטור עומד מול קיר בטון בשביל להעביר צינורות הוא חייב להיעזר בקידוחי בטון מקצועיים. המטרה היא ליצור תעלה בתוך הקיר אשר תהיה בגודל המתאים להעברת הצנרת באופן נוח ונכון. כאשר מדובר על קידוחים מסוג זה אנחנו רוצים להיעזר באיש מקצוע אשר יידע לעשות חלל כזה להעברת הצינור מבלי לפגוע באיכות הקיר וביציבות שלו.

ניסור וקידוח בטון חייב להיעשות בצורה מקצועית באמצעות כלי עבודה מתאימים. אינסטלטורים רבים צריכים להיעזר בקבלן בטון לצורך הליך החיתוך אשר מאפשר למים לזרום בחופשיות. עבודות ניסור בטון הן הבחירה הנכונה, העבודות מתבצעות באמצעות ניסור יהלום ועוד. מסור יהלום משמש את כל קבלני הבטון והוא נחשב לכלי היעיל ביותר, ניתן לבצע איתו עבודות חיתוך במהירות, הוא מדויק וגם זול בהשוואה לשיטות חיתוך אחרות.

המחיר אותו נשלם עבור קידוח קיר בטון לקראת עבודות אינסטלציה ינוע בטווח של 250 ש"ח עד 450 ש"ח. המחיר משתנה בהתאם למורכבות העבודה, המקצועיות והניסיון של בעל המקצוע ושיטת הקידוח בה הוא עובד. יש שיטות שונות של קידוחי קיר בטון לקראת עבודות אינסטלציה אשר מתאימות לאזורים שונים במבנה. קידוח יהלום הוא הקידוח היעיל ביותר עבור קידוחי בטון. 

הפכו את התהליך ליעיל ככל שניתן

קידוחי קיר בטון לקראת עבודות אינסטלציה לא תמיד נחשבות לסימפטיות, אבל אנחנו רוצים למזער את הנזק בצורה מקסימלית. לצורך כך יש מספר טיפים שעליכם ועל בעל המקצוע להכיר. הדבר הראשון שאנחנו ממליצים לעשות הוא להרטיב את קיר הבטון בצורה מחושבת, ככה האבק לא יתפזר באופן קיצוני בזמן העבודה. שמרו על כל כללי הבטיחות, גם אם אתם חושבים שאתם מקצוענים עדיין יש לשמור מרחק מכלי העבודה ולהרחיק את כל מי נמצא באזור. שימו לב שאתם עובדים עם כלי עבודה ייעודיים וכמובן שיש לכם את ההכשרה להשתמש בהם. 

הטיפ החשוב אליכם הוא לבחור נכון את בעל המקצוע אשר עובד איתכם. ברגע בו מדובר על בעל מקצוע אשר נכנס בתור שותף לעבודה של בעל מקצוע אחר ייתכן והוא יוכל להעניק לכם את ההמלצות לגבי בחירת בעל המקצוע. הדבר החשוב ביותר הוא לא לבחור בבעל מקצוע אשר אין לו רישיון או הסמכה. בחרו בקבלן בטון מורשה, לא מורכב מדי לדעת אם הוא מורשה או לא. מלבד לכך, שימו לב עם אילו כלים הוא עובד, מהי הזמינות שלו והאם יש אחריות לעבודה שלו. עניין האחריות הוא חשוב מאוד, אם חלילה יהיו לכם בעיות איטום או כל בעיה אחרת בקיר בה בוצעה העבודה חשוב שיהיה לכם למי לחזור. לכן, לא משנה אם בעל המקצוע אשר מבצע עבודות אינסטלציה אצלכם מציע לכם מישהו מטעמו, הוא חייב לעבור את הסלקציה שלכם בנוסף.

מאמרים נוספים בנושא
התקנת חלון לגג רעפים בעזרת ניסור בטון
התקנת חלון לגג רעפים בבית

חלון גג (סקיילייט) יכול להוסיף אור ואווירה נפלאה בכל הבית, אך יש דברים שחשוב לדעת לפני שאתם מתחילים. במאמר זה, נעקוב אחר כל השלבים והגורמים

קרא עוד »

באים עד אליכם להצעת מחיר מדויקת
בחינם וללא התחייבות! קבענו?

השאירו פרטים או חייגו אלינו למספר 077-2313-009