ניסור גג בטון

מעוניינים בשירות ניסור גג בטון שיטופל בכלים מקצועיים ובמחיר משתלם? צרו איתנו קשר בחברת "אפיק ניסור בטון" לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית כבר היום!
ניסור גג בטון

תוכן עניינים

רוצים לפתוח חלון חדש בגג? להגביה את התקרה? להכין תשתית למערכת סולארית מורכבת?

כנראה שאתם צריכים שירותי ניסור גג בטון!

פנו אלינו אם אתם רוצים לקבל:

  • שירות מקצועי מכל הלב
  • ייעוץ חינם מקבלן ניסור בטון עם ניסיון רב
  • מחיר מנצח, בהתחייבות
  • הצעת מחיר אצלכם באתר – בחינם ללא התחייבות
ניסור ביהלום תקרת בטון
מתוך פרויקט ניסור גג בטון

ניסור גג בטון מחירון

אז כמה זה עולה?  

המחיר מתחיל ב-250 ₪ למטר ניסור. אך יכול להשתנות בהתאם לתנאים הספציפיים של הפרויקט שלכם – לדוגמה, במידה ואין גישה לחשמל תלת פאזי באתר, אנו נצטרך להביא איתנו גנרטור בתוספת תשלום.

כדי לקבל מחיר מדויק בהתאם לעבודה הצפויה, פנו אלינו ונספק לכם הצעת מחיר מסודרת בהתאם לעבודה הצפויה. המחיר נקבע הן בהתחשב בעובי התקרה והן על פי אורך החיתוך הנדרש.

מה עושה את השירות הזה כל כך פופולרי?

גגות בטון הם חלק אינטגרלי מהרבה מאוד פרויקטים של עבודות בנייה. גגות בטון מייצרים שכבת איטום שקשה מאוד להשיג בשימוש עם חומרים אחרים, ולעיתים הם גם נמצאים מתחת לגגות רעפים או כל סוג של מכסה, כדי לייצר שכבת בידוד חזקה דיו. הפעולה של ניסור גג בטון היא נדרשת בהרבה מאוד פרויקטים, בהם רוצים לבצע התאמות למידות הגג, וגם בשלבים מאוחרים יותר, כאשר רוצים לבצע שינויים בגג.

גג הבטון לא תמיד זוכה לתשומת לב רבה מצדנו. אנחנו לא תמיד זוכרים את קיומו של הגג מרוב שהתרגלנו שהוא שם והוא מכסה ומגן עלינו ועל המבנה שלנו. אך כאשר אנחנו רוצים ליצור שינויים כלשהם בגג המבנה, אנחנו עשויים למצוא את עצמינו מתמודדים עם אתגר מורכב ולא פשוט בכלל.

זה עשוי להיות במקרים אשר בהם אנחנו רוצים ליצור שינויים שונים במבנה ובכללם בתקרה של המבנה. כמו בזמנים של שיפוצים או כאשר רוצים להסיר עליית גג ישנה הקיימת מתחת לתקרה ומנמיכה את החלל במידה משמעותית.

לא באמת משנה מהי הסיבה לניסור גג הבטון. בכל מקרה חשוב מאוד לבצע את העבודה בצורה מקצועית וזהירה עם ציוד מתקדם ואיכותי שיבטיח כי כל התהליך והעבודה של ניסור תקרת בטון ייעשה בצורה הכי בטוחה, הכי מקצועית וגם הכי יעילה.

שיפוץ עליית גג – איך זה נעשה?

בכל מה שקשור לתחום הזה של ניסור גג, יש לזכור כי הניסור נעשה בתנאים מאוד מורכבים. הניסור עלול להיות מסוכן מאוד הן עבור העובדים והן עבור המבנה. כי חלקי הבטון המנוסרים עשויים לצנוח אל הקרקע ולשבור את הרצפות תוך גרימת נזקים שונים למבנה כולו. על כן, יש לפנות אל אנשי מקצוע מומחים שיש להם את הניסיון בעבודה בתחום הזה כי רק כך אפשר יהיה להבטיח כי אכן העבודה תיעשה בצורה נכונה תוך הכנה בטוחה של השטח ושל הקרקע שלא יינזקו כלל בעקבות הניסור של עליית הגג.

>> פרויקט ניסור תקרת בטון בנס עמים

באילו מצבים מומלץ להשתמש בשירותי ניסור גג/תקרה בטון?

בכל המקרים אשר בהם מבקשים לבצע תהליך ניסור גג או תקרה, חובה לפנות אל אנשי המקצוע בתחום. הם אלו שידעו לבחון לעומק את העבודה הצפויה תוך בדיקה יסודית של משטחי הבטון אותם מבקשים לנסר. כי לפני הכול חובה לוודא כי אין תשתיות או צנרת שעשויים להיפגע בעקבות הניסור. מעבר לכך יש להכין את השטח על ידי קשירה של חלקי הבטון אותם רוצים לנסר, פיזור צמיגים או כל חומר בולם זעזועים אחר על פני הקרקע וזאת כדי להבטיח שלא יקרה דבר בעקבות חלקי הבטון שינשרו ארצה במהלך ביצוע העבודה.

כאשר אדם שרוצה להסיר את עליית הגג או סתם כך את תקרת הבטון, יפנה אל אנשי המקצוע המומחים לתחום הספציפי הזה של ניסור בטון, הוא יוכל להבטיח כי אכן התוצאות הבטוחות והמושלמות תתקבלנה בסופו של דבר כאשר כל זה יקרה בלי שיארע כל נזק לחלקים אחרים במבנה.

מה זה ניסור תקרה ביהלום?

אז איך בדיוק מתבצעת העבודה?

ניסור יהלום זה ניסור הנעשה בעזרת מסור מיוחד שהלהב שלו מצופה בשבבי יהלום. מה שהופך את העבודה לקלילה ומהירה מאוד תוך דיוק מושלם וניסור הנעשה בצורה מושלמת בהתאם לתוכנית.

מסור היהלום יכול לפעול באמצעות רובוט כאשר אין צורך שאיש מקצוע יעמוד במקום באופן פיזי מה שתורם רבות לבטיחות בביצוע העבודה.

מהו ניסור גג בטון?

הגג הוא אחד האלמנטים הכי פחות מוערכים בבנייה, כי הוא בסך הכל מהווה מכסה. אנשים לא שמים דגש על הגג ולרוב הוא אלמנט די שולי, לפחות מבחינה עיצובית. עם זאת, גג טוב יכול לייצר בידוד מקור או חום, מרעשים או כמובן מחדירת מים. הדבר החשוב הוא להרכיב את הגג כמו שצריך ולייצר את אותה שכבה חשובה שסוגרת למעשה את המבנה. ניסור גג בטון הוא נדרש כדי לבצע את אותן התאמות אחרונות, על מנת שהגג יעשה את עבודתו נאמנה.

נישות והתאמות בניסור גג בטון

גגות בטון הם כאמור החלק האחרון בבנייה של מבנה, וכיום, כאשר יש כל כך הרבה תערובות צמנטיות חדשות, אפשר לייצר גגות איכותיים במיוחד. עם זאת, אין זה אומר שלא יהיה צורך לבצע בהם שינויים, כמו תעלות, נישות והתאמות מידתיות. לשם כך, נדרשת עבודה של ניסור גג בטון בצורה ייעודית, על מנת שתאפשר את השגת הגג המושלם. 

על הציוד המשמש לניסור גג בטון

פרויקטים של ניסור גג בטון נעשים על ידי מקדחי יהלום מיוחדים ורבי עוצמה. המקדחים הללו עובדים עם החומר החזק ביותר בטבע, היהלום, שהוא נדרש על מנת לחצוב בחומר חזק כמו בטון. יש כמה סוגים שונים של מקדחים, אשר מבצעים עבודות בסדר גודל שונה. כך למשל, מקדחי יהלום קטנים מתאימים לעבודות ניסור קטנות עם פן אסתטי, ומקדחי יהלום גדולים מתאימים לעבודות קידוח מסיביות שכוללות לעיתים גם נזק סביבתי עקיף.

חייגו לייעוץ מהיר וללא התחייבות

איך מבצעים פרויקט ניסור גג בטון בצורה נכונה?

הדבר החשוב ביותר בכל פרויקט של ניסור גג בטון הוא לעבוד בצורה נכונה ובטוחה. יש לתכנן את הפעולה על כל ההשלכות שלה, לבצע אותה בצורה מדויקת ועם אנשי המקצוע הנכונים. רק כך אפשר להגיע לתוצאות הרצויות ולהשיג את הגג המתאים ביותר למבנה המדובר. הגגות הם חלק בלתי נפרד מהמבנה, וצריך שהם ישמשו כמכסה הרמטי ונכון, וכזה שכולל תעלות מתאימות לצרכים השונים בנושא החשמל, המים וכו'.

על המורכבות הכרוכה בניסור גג בטון

פרויקטים של ניסור גג בטון הם מורכבים יותר מניסורים של בטון באופן כללי. לעיתים הפרויקט נעשה בגובה ולאחר כמה שנים לאחר שהמבנה כבר מאוכלס. יש צרכים שונים שגורמים לכך שיש צורך בניסור גגות, ובכל מקרה, חשוב לעבוד בצורה מסודרת, עם הציוד המתאים עם תכנון מוקדם שיעזור לקדם את הפרויקט.

מעוניינים בשירות ניסור גג בטון שיטופל בכלים מקצועיים ובמחיר משתלם? צרו איתנו קשר בחברת "אפיק ניסור בטון" לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית כבר היום!

טופס יצירת קשר

קבלו הצעת מחיר
בקליק

השאירו פרטים כדי לקבל הצעת מחיר מותאמת אישית. צוות המומחים שלנו מוכן ומחכה לספק לכם ייעוץ והצעה ללא תחרות!

חינם!!!

באים עד אליכם

להצעת מחיר מדויקת

ללא התחייבות!

התקשרו בלחיצה עכשיו >>

באים עד אליכם להצעת מחיר מדויקת
בחינם וללא התחייבות! קבענו?

השאירו פרטים או חייגו אלינו למספר 077-2313-009