פתיחת דלת בקיר תומך – טיפים ועצות

פתיחת דלת בקיר תומך – טיפים ועצות

שיפוץ בית יכול להיות תהליך מורכב. אחד הדברים המורכבים ביותר בשיפוץ של בתים הוא פתיחה או שבירה של קירות תומכים. שבירה או פתיחה של קיר תומך יכולה לגרום לסכנה של התמוטטות הגג והיסודות של הבית. אם אנחנו רוצים לשבור או לפתוח דלת בקיר תומך חשוב להתייעץ עם מהנדס בניין איך הכי נכון לעשות את זה. קבבלת טיפים ועצות בנושא זה מאנשי מקצוע שיש להם ניסיון בבניית בתים ושיפוץ שלהם יכולה לסייע לנו.

מה מורכב בפתיחה של דלת בקיר תומך?

מה שמורכב בפתיחה של דלת בקיר תומך זה העבודה שצריך לפתוח את הדלת כך שלא נפגע באופן שבו הקיר תומך בגג או ביסודות של הבית. כאשר אנחנו רוצים לפתוח דלת בקיר תומך חשוב מאוד לעשות זאת בזהירות ותוך חישוב ותכנון מדויק. המטרה שגם לאחר פתיחת הפתח לדלת בקיר התומך עדיין הקיר ימשיך לתמוך בגג וביסודות של הבית. בנייה של עמודים לתמיכה או הצבה של קורות בגג יכולה לסייע לנו להפוך את המגורים בבית שלנו להרבה יותר בטוחים – גם אין בהם קירות תומכים ואז נוכל ליהנות מחלל פתוח.

למה חשוב לשים לב כאשר פותחים דלת בקיר תומך?

כאשר פותחים קיר תומך חשוב לשים לב שלא גורמים לו להפסיק לתמוך בגג וביסודות של המבנה. באופן כללי לא כדאי ולא מומלץ לפתוח קירות תומכים. אם פותחים אותם בדרך כלל יש להציב קורה בתקרה או עמוד במרתף על מנת שיסודות הבית והגג עדיין יקבלו תמיכה ולא יהיו "תלויים" באוויר ללא שום תמיכה. הקורה והעמוד יוכלו למנוע מצב של התמוטטות המבנה תחת עומס משקל כבד או במקרים של אסונות טבע כמו סערות או רעידת אדמה.

בטיחות זה אחד המרכיבים הכי חשובים בתהליך בעבודות כמו שבירת קיר תומך או ניסור קיר בטון לדוגמה, בעל מקצוע אמין, מוסמך ומקצועי זה משהו שפשוט אי אפשר לוותר עליו.

מי יכול לסייע לנו לפתוח דלת בקיר תומך?

מי שיכול לסייע לנו לפתוח דלת בקיר תומך זה מגוון אנשי מקצוע כולל מהנדס בניין, מנעולן ושיפוצניק מומחה. חשוב לערב את מגוון בעלי המקצוע כאשר אנחנו רוצים לעשות שינוי במערך הקירות התומכים בבית שלנו. שינוי זה יכול לשנות את האופן שבו הקומות השונות בבית יכולות להיות יציבות ולשאת משקל שונה. כאשר אנחנו שוכרים בעלי מקצוע אנחנו צריכים לסמוך עליהם שהם יודעים מה הם עושים.

בסופו של דבר, הבחירה לשכור אנשי מקצוע יכולה להקל עלינו מצבים בהם אנחנו רוצים לשבור קירות תומכים או לפתוח בהם פתח לדלת. קירות תומכים נועדו לתמוך בגג וביסודות הבית ולמנוע מצב התמוטטות. התמוטטות יכולה להיות מצב קשה מאוד שמסכן את החיים שלנו ושל כל מי שנמצא בבית שלנו. בשביל למנוע את ההתמוטטות צריך לעיתים להתקין קורות עץ או קורות פלדה שיתמכו בצדדים שהם פערנו חור בקיר. פתרון נוסף יכול להיות התקנה של עמודים במקום קיר שלם.

המאמר בשיתוף igl-lock 

מאמרים נוספים בנושא
התקנת חלון לגג רעפים בעזרת ניסור בטון
התקנת חלון לגג רעפים בבית

חלון גג (סקיילייט) יכול להוסיף אור ואווירה נפלאה בכל הבית, אך יש דברים שחשוב לדעת לפני שאתם מתחילים. במאמר זה, נעקוב אחר כל השלבים והגורמים

קרא עוד »

באים עד אליכם להצעת מחיר מדויקת
בחינם וללא התחייבות! קבענו?

השאירו פרטים או חייגו אלינו למספר 077-2313-009