קידוח סתימות קשות באמצעות קידוח בטון

קידוח סתימות קשות באמצעות קידוח בטון

אחרי שגוזמים עצים או כורתים אותם ממקומם, קורה בדרך כלל ובתוך מעמקי האדמה נותרים שאריות של העץ, השורשים והגזע הכרות ולא תמיד הצמיחה הפנימית שלהן נעצרת. השורשים עדיין מטיילים להם בתוך האדמה ועשויים להיקלע בתוך צנרת הביוב. השורשים אוהבים את הביוב ומתחברים אליו וזה מה שיוצר את הסתימות בביוב שאנחנו מכירים ואת התקלות הרבות במערכות הביוב שנגרמות בשל שורשים בביוב.

הסתימות הלו הן סתימות מורכבות מאוד הדורשות טיפול יסודי על מנת שאכן אפשר יהיה להתגבר עליהם ולפתור את הבעיות שנוצרו מהשורש ממש.

כאן נכנסים לתמונה הכלים הכבדים שמסוגלים להתגבר גם על בעיות מהסוג הזה וזאת בלי ליצור נזקים משניים לצנרת או לכל האזור סביב.

מקדח הבטון – איך הוא פועל?

מקדח הבטון הוא כלי חזק ועוצמתי הממונע על ידי מנוע מיוחד שמסובב את כוס הקידוח במהירות רבה. המקדח מופעל באופן מבוקר ומדויק לכיוון הנדרש כאשר אין כל סיכון לסטייה של המקדח במהלך העבודה.

כדי לבצע את הקידוח בצורה הרצויה, חובה לבחור את כוס הקידוח המתאים על פי הגודל של החיתוך הרצוי. קיימים כוסות קידוח בקטרים שונים כאשר תמיד ניתן למקד את החיתוך בצורה המושלמת בהתאם לכך.

את כוס הקידוח מצפים שבבי יהלום שהם למעשה הופכים את המקדח לחזק כמו שהוא.

היהלום הוא חומר חזק מאוד והוא מסוגל להתגבר על כל דבר הכי חזק שיש בעולם. היהלום נחשב למעשה לחומר שאין עמיד ממנו בטבע. הודות לחוזק הזה ניתן לחתוך באמצעות קידוח יהלום כל דבר שרק נרצה. משטחי בטון הכי עבים והכי חזקים נחתכים בקלות רבה על ידי מסור היהלום או מקדח היהלום. ברור כי גם במקרים של סתימות קשות מאוד בביוב, הקידוח בעזרת מקדח הבטון יוכל להצליח ולפתור לגמרי את הבעיה.

>> איך לחתוך בטון

עבודה מקצועית ויסודית בלבד

מקדח הבטון הוא כאמור הכלי הכי חזק שמסוגל להתגבר גם על סתימות קשות ובעיות מורכבות שכוללות סתימות בביוב. מדובר כאמור בסתימות שנוצרות בשל שורשים וחלקי עץ שנותרים במעמקי האדמה כאשר לא תמיד הגישה אליהם היא כל כך פשוטה.

מקדח הבטון מסוגל לחתוך באופן מאוד מדויק וממוקד את החומרים הכי קשים וכך לשחרר את מעבר המים בצנרת הביוב.

העבודה חייבת להיעשות בשיא המקצועיות כדי שהצנרת תישאר שלמה, לא ייווצרו בה סדקים או שברים וכך גם לא יישארו נזקים.

מי יבצע עבורכם את העבודה?

כדי לבצע עבודה כזו של קידוח במקדח יהלום, חובה עליכם לפנות אל איש מקצוע מומחה שיש לו את הידע המקצועי, יש לו את היכולת ויש לו את כל הציוד הנדרש כדי לקדוח במקדח הבטון. אחרי הכול זוהי משימה המחייבת הרבה דיוק, ידע מקצועי וכמובן שימוש נכון בכלים הנכונים.

בשיתוף gizum4u.co.il

מאמרים נוספים בנושא
התקנת חלון לגג רעפים בעזרת ניסור בטון
התקנת חלון לגג רעפים בבית

חלון גג (סקיילייט) יכול להוסיף אור ואווירה נפלאה בכל הבית, אך יש דברים שחשוב לדעת לפני שאתם מתחילים. במאמר זה, נעקוב אחר כל השלבים והגורמים

קרא עוד »

באים עד אליכם להצעת מחיר מדויקת
בחינם וללא התחייבות! קבענו?

השאירו פרטים או חייגו אלינו למספר 077-2313-009