כלים לניסור בטון: איך תבחרו את המכונה הטובה ביותר עבורכם

לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר? פנו אלינו ומומחינו ישמחו לעמוד לשירותכם!
כלים לניסור בטון

איך בוחרים כלים לניסור בטון?

מעבר לרמת המקצועיות והמיומנות של איש המקצוע, חיתוך בטון מדויק ובעל רמת גימור גבוהה תלוי, במידה רבה, בבחירת כלי העבודה הנכונים. היכרות עם מגוון הכלים המשמשים לעבודות ניסור בטון הקיימים בשוק ועם המאפיינים הייחודיים לכל כלי, תאפשר לכם לבצע את הבחירה האופטימלית וליהנות מתוצאה מקסימלית.

מסורים לניסור בטון

מסורים לחיתוך בטון מצוידים, בדרך כלל, בלהב יהלום ומבוססים על מספר סוגי מנועים. לכל סוג מנוע יתרונות וחסרונות האופייניים לו ואת הבחירה הסופית יש לבצע בהתחשב באופי העבודה ובנתוני השטח. זאת ועוד, חובה לבצע את העבודה בהתאם להוראות ההפעלה המדויקות של המכשיר הנבחר, תוך שמירה מקסימלית על הנחיות הבטיחות.

סוגי המסורים הקיימים:

מסור חשמלי – מסור בטון מבוסס חשמל מתאפיין במשקל קל, בפעילות שקטה ובתפעול נוח ובלתי מורכב. לרוב, שימוש במסור בטון חשמלי מומלץ כאשר נדרשת עבודה בשטח סגור. במקביל, מסור מסוג זה יהיה עוצמתי פחות והעבודה באמצעותו עשויה לארוך זמן ארוך יותר.

מסור פנאומטי – בהתחשב בעובדה שדוחסי אוויר נפוצים באתרי בנייה, מסור פנאומטי נחשב לאופציה המועדפת בכל הנוגע לנוחות התפעול והשימוש בו נחשב לבטוח יותר. בשל העובדה שתפעול המסור דורש שימוש בבנזין, במקרים מסוימים, השימוש בו יהיה יקר יחסית.

מסור הידראולי – מסור הידראולי הינו בעל היחס האופטימלי בין משקל לעוצמה וקל לעשות בו שימוש, היות ויחידות כוח הידראוליות מצויות בשימוש בקרב מרבית המפעילים. מסור מסוג זה יהיה, לרוב, יקר בהשוואה למסורים אחרים.

מסור מבוסס גז – מסור המופעל באמצעות גז נחשב לאופציה המועדפת הודות לרמת הניידות הגבוהה שלהם. עם זאת, מסורים מסוג זה דורשים תחזוקה מורכבת יחסית.

מסורי יהלום חשמליים – איך זה עובד?

מסור יהלום חשמלי מורכב ממנוע המניע להב משונן העשוי מתכת בציפוי שבבי יהלום. הסיבוב המהיר יחד עם שבבי היהלום הופכים את מסור היהלום לכלי רב עוצמה המאפשר חיתוך של בטון. קוטר המסור יותאם לעובי שכבת הבטון. במקביל, גם סוג המנוע ייבחר בהתאם לנתוני העבודה הנדרשת. לרוב, הבחירה הראשונית תהיה במסור יהלום מבוסס גז. במידה ואופציה זו אינה מספקת, ניתן לשקול שימוש במסור יהלום הידראולי או פנאומטי שהינם בעלי עוצמה גבוהה יותר.

מיגון מפני פליטת אבק בטון 

במהלך שימוש במסור בטון, קיים סיכון גבוה לפליטת חלקיקי אבק בטון המכילים קוורץ, כאשר שאיפת האבק גורמת לספיגה של החומר בריאות. חשיפה אינטנסיבית לאבק מסוג זה עלולה ליצור בעיות נשימה קשות ולהסב לריאות נזק בלתי הפיך. 

קיימות מספר דרכים אפשריות לצמצום החשיפה לאבק בטון במהלך העבודה:

  • חיתוך באמצעות לחץ מים – שילוב מים בתהליך הניסור מפחית את כמות האבק עד ל – 85% ומפחית באופן משמעותי את הסיכון לשאיפת אבק בטון.
  • לכידת אבק באמצעות שואבי אבק ייעודיים
  • שימוש בציוד מגן ייעודי

נשמח להעניק לכם שירות כמיטב המסורת שלנו!

כחברה מהמובילות בענף, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מערך שירותי ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית ובמקצועיות ללא פשרות. מניפת שירותינו הרחבה נשענת על צוות עובדים מקצועי, מוסמך ומיומן, על ציוד טכנולוגי מתוצרת החברות המובילות בעולם ועל ניסיון רב המאפשר לנו לספק את המענה המקצועי, האמין והנכון ביותר לכל צורך ולכל דרישה בתחום.

המקצוענות, האמינות, ההקפדה על הסטנדרטים המחמירים ביותר בתחום הבטיחות, העמידה הקפדנית בלוחות הזמנים ותודעת השירות הגבוהה, המעמידה בראש סולם העדיפויות את שביעות רצונם המלאה של לקוחותינו, מאפשרים לנו להבטיח גם את שביעות רצונכם המושלמת בכל שלב לאורך הדרך.

לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר? פנו אלינו ומומחינו ישמחו לעמוד לשירותכם!

מאמרים נוספים בנושא
עד איזה שעה מותר לקדוח
עד איזה שעה מותר לקדוח?

כאשר מתכננים שיפוצים בבית או במשרד, חשוב מאוד להכיר היטב את התקנות הקיימות בנוגע לרעש שהם יוצרים. מאחר ועבודת הקידוח היא בין הפעולות הרועשות ביותר

קרא עוד »
ניסור בטון מזוין במחיר הזול ביותר בהתחייבות
ניסור בטון מזוין

מעוניינים בשירות מקצועי של ניסור בטון מזוין? חייגו אלינו למספר 077-2313-009 לקבלת הצעת מחיר מנצחת! הבטון הוא החומר הכי חזק שיש לנו כיום בתחום הבניה

קרא עוד »

באים עד אליכם להצעת מחיר מדויקת
בחינם וללא התחייבות! קבענו?

השאירו פרטים או חייגו אלינו למספר 077-2313-009